Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 sierpnia 2012

41 .

"nie muszę mieć niczego w huj mam kumpli dosyć.."/ Brudne serca


"jednorazowa myśl uderzyła mi do głowy
że przez chwile jestem sam jednorazowy.."/ Sokół ft. Pono


"masz w sobie coś co sprawia, że Ci nigdy nie odmawiam!" /Yez Yez Yo


"widzę w tym sens choć dla innych bez sensu.." / Pih


"chodź ze mną chociaż zupełnie nie wiem dokąd.." /Eldo


"To mój wybór nie mów mi co jest słuszne,
wystarczająco długo myślę o tym zanim usnę' / Płomień81


"
jestem na ziemi a czuje się jak w niebie
a to dlaczego, że poznałem Ciebie"/ ZBW




"nie ważny jest opis miejsca i daty ważne że wokół same wariaty" /firma


"już nie chce słuchać dobrych rad i poleceń.
 Co się ze mną stało, co? Nie wiem" / Onar



"Każdy ponad każdym wszyscy najmądrzejsi.."/ WWO

"Rób co chcesz, niczego nie żałuj.. /Paktofonika


"Wszystko ma swoje priorytety, niestety
Wszystko ma swoje wady, zalety.." /Paktofonika



"Męczą, lub dają odpocząć - są twoje.
Czasem ukojenie, czasem paranoje.
Sny, nawet gdy są złe, to się budzisz...
Możesz w nich kochać lub mordować ludzi. /WWO


"Płyną chwile,Niby inne a takie same,
wisi księżyc gdzieś ponad ulicami
na nich ludzie omotani niby inni a tacy sami" / DonGURALesko


"Znalazłem szczęście i je zgubiłem TRUDNO"/ DonGURALesko


"Wiesz co nasz łączy?
To historia,która nigdy się nie kończy.
To jest w naszych sercach" /Borixon


"Moja pierwsza miłość i mój pierwszy spacer,
po niej pierwszy raz odczułem taką stratę" /Borixon


"Rozmawiając z Tobą myślałem,że to sen,
teraz jesteś mi potrzebna do przetrwania jak tlen" /Stok


"Chciałbym być jedynie z Tobą,
reszta nie ma znaczenia
oddałbym za Ciebie życie bez zastanowienia" /Stok


"Barwa szarości przez wszystko przenika" /Stok

"Dwulicowe ludzie kur.... ilu was jeszcze?" /Płomień 81


"Sam nie wiesz gdzie dokładnie jest prawda
pewien siebie jak ćma lecisz do światła,
obraz w głowie budujesz na domysłach
i się nie domyślasz,że prawda jest przykra" / Onar


"Siemasz Skarbie bardzo tańczysz ładnie
niezabardzo łapie krok więc może zatańczysz dla mnie" /WWO


"Ludzie patrzą na Ciebie jak na chore zjawisko,
stary nie rozumiem poje.... jest wszystko
i tylko osiedle i Twoi przyjaciele
pozwalają Ci odczuć,ze nie jesteś zerem" /Karramba


"A miało być tak pięknie" /Borixon

"Cała Polska przesiąknięta dźwiękiem" /Bez Cenzury

"Całe życie pracujesz na szacunek,
stracić możesz w sekundę swój dobry wizerunek" /Hemp Gru

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz