Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 sierpnia 2012

54 .

A ty kochasz życie? Pokochaj życie, wtedy życie pokocha Ciebie" - Sobota "Życie"

choć czasem mam tylko muzykę ,która mi gra. Wiem ,że kiedyś zdobędę cały ten świat." - Sobota "mój czas"

Ulubiony drag, mocniejszy niż crack...'' - Sobota jesteś już mój jesteś już moja

Jestem tutaj od lat, weź posłuchaj mnie Ziomuś,
Robię czystkę w tej Grze na wzór Świętych z Bostonu...'' - Chada feat. Sobota rap zaufania

.odkąd pamiętam brat, robię dla ulicy
wcześniej robiłem hajs, teraz robię liryki...'' - Chada feat. Sobota rap zaufania

 Serce wali jak dzwon, pompuje krew.
Tętno rozsadza ci skroń ,prześladuje pech.-Sobota Do góry łeb 

dupcia, buzia, cycki wszystko tak jak chciałem.
Była ideałem - mógłbym się zakochać-Sobota  była idealem

a kto się śmieje - ten się śmieje ostatni i chuj!!- Sobota - Była ideałem

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz