Łączna liczba wyświetleń

sobota, 1 września 2012

55 .

` co Ty o mnie wiesz? w zasadzie nic
  jeśli masz mówić głupio to lepiej milcz `  - Par Excellence

` niezbadane są wyroki Boskie
  tak być musiało, to chyba proste ` - Wilku WDZ

` musisz ufać osobie, na którą patrzysz w lustro ` - Bastek

` dobrze wiedziałem, że trzeba zrobić coś
  puki jest chęć i ambicja ` Peel Motyff

` mam dość tych kłamstw , bezsensownych słów
  mam dość tych warstw, prostacki gust ` - Fu

` mówią też pedałem jest ten, który
  myśli sercem nie szmalem ` - Jimsom

` tyle jesteś wart, ile płacą za Twą śmierć
  ile twój wróg chce dać, za to żebyś zdechł ` - Paluch

` kasa, kurwy, dragi to Twój punkt myślenia ` - Aro

` ilu ludzi wesprzesz, tylu stanie nad Twym grobem ` - Onar

` niektórzy będą pędem biec po hajs na fam'ie
  pcgając swój populizm jak karierowicze w sejmie ` - Deep

` najmniej jest groźny
  ten co najgłośniej szczeka ` - O.S.T.R.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz