Łączna liczba wyświetleń

środa, 26 września 2012

ŁUKASZ PALUSZAK - PALUCH

  •  
    • nie ma takiego bitu, do którego bym nie sieknął

    • opis życia suma porażek i wygranych

    • wypuszczam powietrze, tylko dym zostaje w płucach

    • działam zgodnie z serduchem że bym nie musiał bić się w piersi

    • jeśli chcesz mieć coś czego nie ma nikt ziom, to bądź sobą, to bądź sobą

    • stare ziomy zmieniają się w młodego ojca

    • robię rap z moimi ludźmi i z tego jestem dumny

    • z nami zostają te same ksywy i ten sam rap, który wciąż żywy

    • każdy z nich żyje w przeświadczeniu że jest kurwa sławny

    • chce spokojnie wypić wódkę i posiedzieć z mą kobietą

    • jestem normalnym typem, nigdy nie chciałem być bogiem

    • to jest to, co nazywasz tą adrenaliną...jedni za tym tęsknią drudzy od tego giną

    • chcę żyć tutaj na full, nigdy nie na raty

    • jeśli jesteś psychofanem, ja widzę cię z daleka

    • pozerom i prostakom bezlitośnie mówię precz

    • i co by się nie działo, naszą siłą zawsze jest Hip Hop

    • wyciągam wnioski z momentów, kiedy byłem na zakrętach
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  
  •  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz