Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 września 2012

Łukasz Pietrzak - Młody M.

to wszystko od nas zależy, nie bój się mocno uderzyć.

nie ma lekko, widzę piekło.

musimy być silni, ze wszystkich sił.

choć byśmy mieli paść, to idźmy..

uczucia są piękne, choć nie zawsze coś warte.

być kimś, być sobą, a nie tworzyć piękną pozę.

bo czas podsumuje nas bez żadnego problemu, zabliźni kilka ran i wybaczy pare błędów.

łatwo się pogubić, dziś znów nie zasnę.

prosze, nie czuj do mnie żalu.

co się dzieje z ludźmi? niektórym odjebało. po trupach na sam szczyt i kurwa idą na całość..

bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać. każdy robi błędy, ważne jak będziesz wstawać.

czasem brakuje sił, czasem nie wiesz już nic.
chciałbyś wykrzyczeć im, dajcie nam żyć.

chodź, napijmy się za świat bez granic. za nasze plany, abyśmy się realizowali.

życie to gonitwa, swoją prędkością podcina nam skrzydła.

smutki idą z wódką, nie dbam o jutro.

przyjdzie taki dzień, wiesz, że przestanę się martwić.

ludzie z przeszłością tak często bez przyszłości.

dałem Ci tyle szacunku, ile dostałem od Ciebie.

wiesz przecież, nikt mi tego nie dał, nikt mi tego nie zabierze.

w sumie u mnie co słychać? nic nowego, noc i dzień idziemy po to żeby wygrać.

mam sobie kurwa strzelić w łeb, bo kocham Cię na zabój?

jedyne co mam, to łzy i blizny.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz