Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

11 .

- Wierzysz w cuda?
- A co? Chcesz mi miłość wyznać?


W Twojej bluzie popełniłabym nawet samobójstwo.


Łzy to słowa, których człowiek nie potrafi wypowiedzieć.


- Ja Go kocham, ale mu nie mów.
- On to wie i się cieszy.
- Skąd wiesz?
- Stoi za Tobą i się uśmiecha.


Kiedyś na mojej ścianie w pokoju widniał napis 'Kocham Cię', do którego co wieczór się uśmiechałam, a dzisiaj z pogardą patrzę w to samo miejsce, co miesiąc temu, ale napis jest inny... 'Fuck Love'.


- Czemu się tak uśmiechasz?
- Bo mam do tego powód.
- Jaki?
- Zaczyna się na 'T', a kończy na 'Y'.
- Traktory ?


Żyjesz, bo musisz, oddychasz, bo to nie zależy od Ciebie i kochasz ludzi, którzy nie potrafią, a nawet nie chcą Ci pomóc wyrwać się z tego bagna, potocznie zwanego życiem. Tylko pustka wokół i ten pojebany świat, który niszczy Ci serce.


Na błędach uczymy się tylko wtedy, kiedy zaczynają boleć.


Nie dam się nikomu zbliżyć na tyle, by mógł mnie skrzywdzić.


Zrozum, że ja też mam czasami dość, a wtedy chciałabym rzucić wszystkim i iść w cholerę, ale nie wiem którędy.


Nie zastąpisz mi go, ale możesz próbować, to może być nawet zabawne.


Przepraszam, czy mogę dostać śrubokręt? Jakiś palant majsterkował w moim sercu i poluzował śrubki.


Ironia. Gdy nienawidzisz faceta za to, że go kochasz.


Zafascynowały ją dołeczki na jego buzi oraz sposób w jaki mrużył oczy - niebieskie oczy, w których migotały złote iskry.


Pewnie nigdy się nie dowiesz, że zabijasz mnie każdego dnia.


Fajnie, że masz ładne ciuchy. Szkoda, że z ryjem Ci nie wyszło.


Myślisz, że sobie poradzisz i nagle ktoś nawala Ci przeszłością po plecach.


Czasami mi Cię brak, choć nawet nie jesteś mój. Są takie chwile, w których chciałabym się do Ciebie przytulić i usłyszeć twój głos mówiący'wszystko będzie dobrze'


Witaj w czasach, w których ufać możesz tylko sobie samemu, bo to co powiesz przyjacielowi, prędzej czy później wykorzysta przeciw Tobie, żeby tylko ratować swoją dupę.


Kocham go? Nie wiem. Na pewno więcej, niż lubię. Na pewno jest dla mnie ważny. Na pewno ma najfajniejszy uśmiech i oczy na świecie. Na pewno ma mnie w dupie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz