Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

12 .

-Ty płaczesz?
-Nie kurwa, fontannę udaję.


pamiętam te słowa, które zabolały mnie tak strasznie. co czułam? nie pytaj, nieważne.


za nic w świecie nie oddawaj osoby , przy której mocniej bije serce.


nasz film z kategorii `ona i on` mający być mega hitem, zgasł pośród jeszcze palących się gwiazd.


Często mówię sama do siebie&lubię rozmawiać z inteligentnymi osobami.


Było ich dwóch. Pierwszy - cwaniak, dupek, babiarz, zupełny brak sumienia i serca. Drugi - romantyczny, czuły, opiekuńczy, znający znaczenie słowa miłość. Jak myślisz, którego wybrało jej głupie serce?


jeżeli komuś na kimś zależy to niech stara się robić tak , by ta druga osoba to zauważyła i była pewna, że tak jest.


Nie Ty jeden się tak rozczarowałeś, nie Ty jeden zostałeś tak skrzywdzony. Takich ludzi chodzi miliony.


Tęsknię za Tobą, choć nigdy nie byłeś mój i nigdy nie było nas.


wymarzyła sobie właśnie jego przy swoim boku, a on poszedł do innej. Norma?


i wkurwia mnie ten lans z miłością .


Czy można kochać i nienawidzić tę samą osobę . ? Można . Ale szybko gubisz się między ''wynoś się w cholerę'' a ''błagam, wróć'' .


dorosłam. pluszowe misie zamieniłam na mężczyzn. colę na tanie wino. zamiast sprawdzać czy w opakowaniu płatków jest zabawka, zaczęłam popalać papierosy przy ich jedzeniu.


- wiesz co lubię robić najbardziej ?
- no ?
- leżeć na łóżku z słuchawkami w uszach i patrzeć w sufit.
- czemu akurat to ?
- bo kiedyś jak to robiłam, on zawsze pisał..


Gdybym była zazdrosna o każdą dziewczynę, z którą gadasz to uwierz, że już połowę lasek w naszym mieście bym zabiła.


Ja, jak nikt inny znam paradoks samotnika. Będąc pośród ludzi nie pragne niczego tak bardzo, jak randki z ciszą, a gdy jestem sama tak okropnie potrzebuję przy mnie roześmianych twarzy.


Jestem podła, wiem. Ale jak ja Cię nie mogę mieć, to ta idiotka też nie będzie.


Jakbyś wiedział jak ja Cię kocham to byś się wystraszył ..


Miałam świetny dom i samochód i chłopaka, ale mama kazała mi odinstalować Simsy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz