Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

13 .

- wiesz co mnie wkurza u takich ludzi jak Ty?
- no co?
- wszystko kurwa.


-mam dla Ciebie propozycje nie do odrzucenia.
-jaką?
-spierdalaj.


nie ciesz do mnie mordy, bo i tak Cię nie lubię.


zanim cokolwiek powiesz, musisz wiedzieć, że gówno mnie to obchodzi.


- Tylko uważaj na przejściu dla pieszych.
- Grozisz mi?


Romeo umarł z miłości, ja też codziennie umieram, a jakoś nikt nie napisał o mnie książki.


Mama zawsze się czepia, że ciesze się do monitora, a sama gada z telewizorem.


Gadam z Tobą pomimo tego, że szafa rozumie więcej.


Przyjaciel ten, który przypierdoli Ci w twarz i przypomni kim jesteś, kiedy robisz coś głupiego.


Wiesz czym jest przyjaźń? Przyjaźń jest wtedy gdy mówisz jej, że nie lubisz jeść pomidorów, ale ona i tak kurwa pcha Ci je w kanapkę.


BMW - było, minęło, wypierdalaj.


Brakuje mi tylko jednej osoby, a wydaje się, jakby nie było nikogo.


prawdziwy przyjaciel, kiedy mówi swoje tajemnice drugiemu, nie musi dodawać "ale nikomu nie mów".


Bo o niektórych sprawach myśli się tylko przed snem.


Ogólnie nie mam problemów z koncentracją. Chyba, że zobaczę Ciebie.


Znasz ten stan, kiedy mimo, że masz włączony dźwięk ciągle sprawdzasz na leżącym obok telefonie, czy przypadkiem nie napisał?


Mała iskierka nadziei, gdy przypadkiem spotkają się nasze spojrzenia.


Pamiętam o tym, o czym chce zapomnieć, zapomniałam o tym, co powinnam pamiętać.


Wspomnienia bolą bardziej niż marzenia, o których wiemy, że się nie spełnią.


Zapomnieć o tobie i o tym co było to jak narysować kółko linijką.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz