Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

16 .

W05K - Mam powód to się wkurwiam : 
Pierdolę z pizdy domysły kierowane w naszą stronę

W sumie prawda, macie przejebane  z nami ziomek

Każdy z nas, patrz, został stworzony do walki

 Obieramy nowy cel kiedy poprzedni jest martwy

 Z osiedli dla kurew zrobiliśmy więzienia

My czujemy się tu lepiej niż prawiczki w burdelach

Pasja w sercach nie w genach- kozak rap bez lipy

Siedzę w tym jako pewniak i mam niezłe wyniki

Serce nie daje rady bić już jak dawniej

A Ty? Niezwykle cichy kiedy mówię prawdę Zobacz, nie imponuje nam głupota, nie masz co próbować

Wkurwiam się jak jakaś dupa za bardzo się jara gdzie była na imprezie, z kim była, co brała i jak się najebała.. 

Ja wydaję mniej siana, a mam lepszy hałas z ekipą nie do rozjebania

Ty w kurewskich klubach nara, od razu masz stop

Wkurwia mnie szkoła, tam zobaczyłem pierwszy podział
Ci z gorszych domów siedzą samotnie na schodach Ci co pochowali bliskich chcą się odizolować
A najlepiej ustawieni liczą szczęście w milionach


Kozaki na psach zmienieni w świadków koronnych

Bądźmy pojebami, za których nas biorą

Złych emocji we mnie nie wyleczy psycholog

Wbrew fałszywemu światu- Pierdolić
Bądź kimś albo nie rób nic-

Jak wolisz Przelana krew by wydostać się z niewoli

I gniew płynie w nas spróbuj go ukoić

Daj mi żyć po swojemu i mnie nie umoralniaj.

Pokazuje kły gdy mnie krzywdzą ludzie

Prawda? Prawda to pojęcie względne dzisiaj kiedy nie możesz ufać nikomu i o nic pytać.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz