Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

18 .

Masz najmniej do gadania, a pierdolisz najwięcej.


: zimno mi nie tylko w dłonie,uszy,nos , ale również w serce i nie pomoże tutaj czapka,ciepły szalik czy wełniane rękawiczki , ono potrzebuje Ciebie.


'Wszystko będzie dobrze' pomyśl: ile razy to słyszałeś ? a ile razy tak było?


-Dlaczego zabiła pani męża podczas meczu ?
-Sam przecież krzyczał "NO STRZELAJ WRESZCIE!"


różnica między koleżanką, a przyjaciółka jest taka, że koleżanka pomoże znaleźć Ci Twojego księcia, a przyjaciółka porwie go dla Ciebie i podaruje w prezencie.


A Wy wszyscy 'zajebiści przyjaciele' jesteście mi tak potrzebni, jak dziwce majtki.


Grałam w FARMERA , więc przecież wiem , że jesteś wieśniakiem .


Jeśli nie dzwonili do Ciebie znajomi już od dawna to znaczy, że wszystko u nich w porządku.


-Gniewasz się ?
-Nie.
-No przecież widzę.
-Nie gniewam się .
-A przytulisz mnie ?
-Niech cię przytuli tamta, która tak ostatnio do ciebie wypisuje !
-To tylko koleżanka.. Czyli gniewasz się..
-Nie.


-Dziwka .
-Ha ! Byłam nazywana gorzej .
-Jak ?
-Twoją dziewczyną !


Prawdziwy mężczyzna to taki, który może mieć każdą, a szaleje za tą jedyną .


Jeśli nie znasz mojego imienia, możesz do mnie mówić 'kochanie'.


- co robisz? idziemy gdzieś?
-nudzę się , spoko możemy iść.
- to za 30 minut po Ciebie wpadnę, masz być gotowa.
- spoko, już jestem gotowa tylko się przebiorę, wykąpie, wyprostuję włosy i się wymaluję.
- no rzeczywiście jesteś gotowa, to ja jednak będę za dwie godziny.
- okej. ;p


Żeby to dziewczyna się musiała starać o chłopaka kurwa ... no komedia jakaś .


Czy wiesz, że są tacy, którzy Cię kochają, a Ty nawet nie masz pojęcia o ich istnieniu. ?


- poproszę Coca-colę.
- a może być Pepsi ?
 - a mogę zapłacić pieniędzmi od monopolu ?


-Obiecaj , że zaprosisz mnie w przyszłości na swój ślub .
-Obiecaj , że przyjmiesz zaręczyny .

 
-Najwyraźniej wygląda , że coś cię bierze .
-No kurwica!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz