Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

19 .

wielkie sorry, za to, że nie umiem się powstrzymać od śmiechu,kiedy przytulasz laskę, której największym problemem jest złamany tips. zszedłeś na dno. totalne, głębokie dno, frajerze.


Czasami , gdy widzę na ulicy laskę z toną pudru na ryju , w różowym kolorku i w szpilkach , w których zaraz się wyjebie . Mówię patrząc w niebo : - Boże !! Widzisz , a nie grzmisz . Ale wtedy zdaje sobie sprawe z tego , że nawet gdyby grzmiał , to plastik prądu nie przewodzi .


Niektórym do szczęścia brakuje naprawdę jedynie szczęścia...


W życiu nie można mieć wszystkiego. Ale można spotkać kogoś dzięki komu wszystko inne przestanie mieć jakie kolwiek znaczenie.


'  Dochodziła północ ona siedziala jak zwykle przed swoim lapkiem przegladając różne strony. Dostała smsa o treści "Spójrz przez okno".Zgasiła nagle światło z obawą ze to jakiś podglądacz, podeszła powoli do okna i zaczęła się przyglądać. Niczego nie widziała. Nagle jej oczom ukazał sie chłopak, który był zbudowany jak jej chlopak. Zaskoczona tym stała jak wryta. Miało go nie być. Nagle dostała następnego smsa o treści "Patrz teraz". W tym momencie do chłopaka podeszła jedna z jej koleżanek.Ich usta sie zbliżyły. Wybiła 12. Dostała następnego smsa "Wszystkiego najlepszego w dniu urodzin, mam nadzieje ze prezent sie podobał". '


Kochaj mnie, bo już w tym rok koniec świata.


Chuj mnie to obchodzi, że Ci nagle zaczęło zależeć.


Siemka kochanie. Kiedyś byłeś dla mnie wszystkim, a to lato miało być nasze, pamiętasz?


Pamiętała, że ją kochał. Tego się nie zapomina. Nie zapomina się też odrzucenia.


zanim powiesz ' kocham ', zastanów się, czy potrafisz.


ni chuja nie wiem co ty do mnie mowisz. Ale jestes przystojny wiec mow dalej.


Gdyby nie komunikatory internetowe, większość związków by nie istniała.


Kiedyś będę Cię miała na wyłączność. I nikt ani nic mi Cię nie zabierze.


"Stoi przy mnie tyle osób, a nie zna mnie prawie nikt."


- A co Ty byś zrobił jakbyśmy mieli malucha ?
- Przyciemnił szyby i założył spojlery.
- Mówię o dziecku ! ;D


każdy chłopak mówi, że nie leci na tzw. plastiki, ale jak jakaś niunia przechodzi to plącze mu się język, oczy chodzą za nią bezwładnie, spodnie dolnej części brzucha unoszą się, a mózg jest na fazie hibernacji .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz