Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

20 .

wydycham niepokój.



chodź kochanie,zdejmij mi ubranie! : * 



nie dotykaj mnie, tak delikatnie.. 



Najpiękniejsza chwila w ciągu dnia. Północ. Bo wtedy nie ma już dzisiaj, a jutro jeszcze nie nadeszło.


może miałaś już plany, może tylko marzenia, może typ nie jest zły ale to jeszcze szczeniak . dałaś mu szansę .. zmarnował i następne kolejne . i wiesz komu prędzej to serce pęknie .


Jeśli jest ciężko to znaczy że idziesz w dobrą stronę.


zmierzam się z walkami ,wykorzystuję szanse ,czasami mnie zniechęcają ,ale nie, nie złamię się ,wiem o tym .


bądźmy egoistami , pijmy , palmy , róbmy melanż każdej nocy , zapomnijmy o miłości .


Gdy siedzimy razem na naszej ławce, uwielbiam patrzeć jak się zamyślasz lub jak łapiesz mnie za ręce i mówisz, że mnie kochasz..



uwielbiam wsłuchiwać się w rytm bicia Twoje serca,skarbie <3 / moje


Z tygodnia na tydzień jest coraz gorzej. Coraz ciężej przeżywam każdą rozłąkę.


Chodź tu, powiedz mi, że mnie kochasz. Oboje będziemy szczęśliwi.


 chyba się zakochałam .
- nic dziwnego .. ty lubisz popełniać błędy .


Kocham Cię za to, że czasem masz w dupie moje zdanie, kocham Cię za to, że co chwile doprowadzasz mnie do płaczu, kocham Cię za to że czasem zasługujesz na cios poniżej pasa..widzisz kocham Cię nawet za rzeczy na które nie powinieneś sobie pozwalać...


Raz jesteś , za chwilę już Cię nie ma , to jakaś magiczna machina . /moje


- Bałaś się o mnie?
- Nie, wrzeszczę na Ciebie, bo to moje hobby.


nie muszę być pod wpływem alkoholu, ani żadnych grzybków halucynogennych, aby stanąć w oknie w środku nocy i zacząć krzyczeć do nieba, jak bardzo Cię kocham.


i może czasem jesteśmy głupie zakochując się tak na amen. może czasem jesteśmy pojebane wierząc takim kretynom, którzy nie znają słowa miłość. i nawet jeśli to głupota, choć przez chwilę zapominamy o problemach i jesteśmy najszczęśliwszymi istotami pod słońcem.


Kochasz ? to bądź , nie ? to zjeżdżaj .

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz