Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

21 .

Są 3 rzeczy, którym nie potrafię się oprzeć : czekolada, sen i Jego wzrok.


Ona nie chciała się narzucać. On nie chciał komplikować jej życia sobą. Tak jakby nie wiedzieli, że znaczą dla siebie więcej niż wszystko e


- przepraszam czy mogłbyś opróżnić kieszenie?
-po co?
- bo wydaje mi się że skradłeś moje serce.


Skoro nie stać nas na rozmowę, to usiądźmy chociaż obok siebie i pomilczmy .


Zapalić papierosa z zawartością radości zamiast nikotyny.


WSPÓŁCZESNE NASTOLATKI . Takim już jesteśmy pokoleniem.Palimy papierosy i wpychamy sobie języki do gardeł, liczymy tylko na siebie,a depresja jest u nas częstsza niż katar,nie potrafimy okazać najprostszych uczuć, a co dopiero o nich mówić,niby się do tego nie przyznajemy,ale nadużywamy słowa "kocham" słuchamy albo dobrego rapu albo dobrego rocka, wagarujemy, kłamiemy, upijamy się do granic możliwości, zdradzamy, mamy wyjebane, nie zależy nam, nie umiemy się wiązać, a wieczorami umieramy z miłości. e


Kusił ją perspektywą życia u jego boku.


Potrzebuje uczucia,ale w sumie mogą być browary :D 


coś mi się wydaję , że mojemu amorowi ktoś podpierdala strzały


Pierwsze: "Nie okazuj uczuć", Drugie: "Nie myśl o nim", Trzecie: "Nie czekaj na niego", Czwarte: "Nie zaczynaj rozmowy", Piąte: "Nie wierz mu", Szóste: "Nie chodź za nim", Siódme: "Nie wysyłaj sms-ów", Ósme: "Nie dzwoń", Dziewiąte: "Nie wspominaj", Dziesiąte: "Nie kochaj!!!"


Nigdy nie kłam, nie uciekaj, nie oszukuj i nie pij. Jeśli musisz skłamać to w objęciach osoby, którą Kochasz. Jeśli musisz uciec to tylko od złych ludzi. Jeśli musisz oszukać, oszukaj śmierć. A jeśli musisz pić, pij w chwilach, które zapierają dech.


Chciałabym odczytać z ruchu warg twoich ust to, czego nie da się powiedzieć mi wprost, chciałabym zrozumieć to.


Więc jestem tutaj. Czy możesz mi powiedzieć, gdzie idą złamane serca? Czy znajdą drogę do domu by wrócić do otwartych ramion, gdzie miłość będzie czekać?I jeśli ktoś Cię kocha, nie będzie kochać wiecznie?


A w wakacje ? Chrońcie skórę przed słońcem , komórki przed wodą w rzece , a serce przed skur*ielami , którzy tylko czekają żeby je zranić .


Ja Cię nie kocham, to moje serce odpierdala jakąś denną komedię.


poproszę o pudełko z zapachami jego ciała, smakiem jego ust i kolorem jego myśli.


Tamtego dnia nie pomyślała o konsekwencjach. Nawet nie przyszło jej do głowy, że będzie musiała tyle za to zapłacić. Za to, że spojrzała w jego brązowe oczy i tak naiwnie się zakochała.


Trudny przypadek zajebistego zauroczenia.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz