Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 16 sierpnia 2012

23 .

awsze wieczorem łzy przysłaniają jej świat, a wyobraźnia odbiera rozum.


Chcę uciec. Wiem, to brzmi naiwnie.

Każdy chce znać prawdę. W moich ramionach jest jedyny dowód.


Tak się dzieje w snach, prawda? Nie musisz być sobą.

lubię czasem położyć się późnym wieczorem do łóżka , włączyć Pezeta na full , przytulić się do misia , którego nazwałam twoim imieniem i lubię czasem myśleć jak to by było , gdybym mogła złapać cię za rękę , jak to by było , gdybym mogła poczuć smak twoich różanych ust i co by było , gdybym mogła każdego zimnego wieczora wtulić się w twoje ramiona i dochodzę do wniosku , że gdybym mogła powiedzieć z czystym sumieniem , że jesteś mój umarłabym ze szczęścia .

Zawsze znajdą się tacy, którzy wola podążać za rozkazami niż myśleć samemu.


- nie pij już, ogarnij się i nie świruj!
- ale ja nie świruję, ja latam.


Nie chciałam stać mu na drodze, do jego pragnień.

przeklinam, ale przy Tobie się chamowałam.


czasem życie się sypie i nie możesz nic poradzić, kiedy wszystko co kochałeś nagle zaczyna Cię ranić.



Choćbyś kładł kolejne warstwy, to niestety przeszłość wraca by skręcić ci kark.



butelka wódki lekiem na moje nadszarpnięte nerwy.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz