Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 sierpnia 2012

25 .

"Nie trzymaj sztamy z ludźmi którym jest wszystko jedno,
bo powinie Ci się noga i od życia przyjmiesz wpierdol."
`szkoda, nie widzę znaków kiedy w niebo patrzę` - Pezet

`nie wierzę w kościół i powątpiewam w Ciebie często
jednak mimo wszystko kocham Cię za przeszłość` - Pezet

`może życie bez przeszkód było by zupełnie nudne
chciałbym ułożyć wszystko sam jednak nie umiem` - Pezet

`Boże ludzie starzeją się marzenia nikną
ja chcę tylko swoim bliski zapewnić wszystko` - Pezet

`Dziś z Tobą bujam w obłokach
powiedz co czułaś, gdy blask w Twoich oczach sie tułał` - Pezet

`Dobrze, że nie chcesz ze mną być, bo nie chcę nic na stałe` - Pezet

`Jak dzwonisz znów to [CENZURA] mać zabierz mnie na balet
Nie mów - brak mi słów i nie mów, że jestem chamem` - Pezet

`Jeśli chodzi o rap - zostawiam za sobą trupy
Jeśli chodzi o rap to mój jest spoks a twój do dupy` - Pezet

`Mam mordercze punche jak kula w łeb
I rozpierdalam cię na starcie, więc [CENZURA] bujaj się` - Pezet

`Ten rap jest jak numer z twoja panną
Hardcore'owy i brudny, tylko, że numer był za darmo` - Pezet

`Moje hobby, mój rap, moja pasja, mój świat
Moja praca o tym marzyłem
O tym śniłem, ale nic na siłę
Bo w rapie piękne są tylko chwile` - Pezet

`I tyle! Chcesz coś więcej nie ma szans
Tu wszyscy patrzą ci na ręce cały czas` - Pezet

`Pieprzę hipokryzję, nigdy się nie sprzedałem` - Pezet

`Wszystko płynie - przyjdź za nim wszystko minie` - Pezet

`Jesteśmy młodzi - łapmy chwilę
Pytasz po co? na pewno będzie spoko - raz się żyje` - Pezet

`Bezradny jak chłopiec dwuletni, wiesz jesteś sexi
Nie jeden najbardziej męski gość wpadłby w kompleksy` - Pezet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz