Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 sierpnia 2012

30 .

wiem jak to jest gdy na niczym nie zależy
żyjesz bo żyjesz a tak naprawdę wciąż leżysz.." / Peja

"jak mi mówią Ty musisz ja mówię niekoniecznie.." / Donguralesko

"DGE co omota ich jak kokaina " / Donguralesko

"nie ma bata na wariata, nie zatrzyma nas krata" / Firma

"Chcesz zdobyć cały świat, masz na to jedną szanse.." / o.s.t.r
"nie mów mi w jaką przyszłość przyjdzie po jutrze spojrzeć.." / o.s.t.r

"nie tylko materialne rzeczy to majątek.." / WBU

"nie bądź posępny, rób postępy, nie jesteś tępy!" / WBU

"jedyne czego musisz się dziś nauczyć,
że jest pełno skrótów ale nie ma dróg na skróty.." / Tetris

"o ludziach co szukają miłości w ładnych buźkach
 co jest zgubne w skutkach" / Bezimienni
"o tym, że by kogoś wysłuchać wystarczy się tylko przysiąść" / Bezimienni

"Ja i Ty razem my to wielkie nieporozumienie!" /Paragraf

"to nie blef znów kasuje Twój ostatni sms,
zamiast uczuć został śmiech wiec nie zrozum mnie źle"/ Paragraf

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz