Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 sierpnia 2012

31 .

'wczorajsze marzenia to dzisiejsze plany' / Reno

'więc otwieram kolekcje proszę o prelekcje'
/K44

'Ja wole się na stukać, znajść się na wyżynie
 już od 99 płynę'
/ Warszafski Deszcz

'Lubie gdy mogę szczęście powielić..'
/ Difel

'
Musisz mieć w h** wrogów nie wierz nikomu' / Waldemar Kasta

'Wśród alei gwiazd wciąż omijać ścierwa'
/ Waldemar Kasta

'Zbyt dużo egoizmu w nas by dzielić wszystko na pół..
' /52 Debiec
'"Papieros ma smak życia i nie smakuje mi wcale.
Mój stary ipod idzie ze mną grać mi ten kawałek"
/Firma


"Tu czas złym doradcą, brak dokładności zgubą,
i nie mów, że nie warto jak sam zazdrościsz ludziom"
/o.s.t.r

"Tak bardzo chciałbym, żeby jutro mogło się to zmienić
Żebym mógł dać Ci to co chcę Ci dawać i dostać to od Ciebie."
/ Pezet


"Boje sie śmierci bo jeśli nie ma nic po śmierci
 to chce wykorzystać to życie co do reszty.."
/Małolat


'Więcej pokus by czasu po nie sięgnąć . "
/ Eldo


"Tu jedyne wartościowe rzeczy są niematerialne."
/Młody M


"najmniej groźny jest ten kto najgłośniej szczeka"
/o.s.t.r

' Nic nie znaczysz dla mnie i nie chwytasz mnie za serce.
'/ Pezet

"Miłość, marzenia, uczucia i myśli,
jeszcze raz uwierz w siebie i uwolnij ten instynkt. "  :)
/ o.s.t.r

' jesteś niewolnikiem własnego sumienia
bo straciłeś wszystko i właśnie to doceniasz..' 
/ Młody M.



'uczucia są piękne lecz nie zawsze coś warte
- to logika betonu ziom szeregi zwarte'
/ Młody M.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz