Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 sierpnia 2012

33 .

"Sława niszczy tych wszystkich wewnętrznie płytkich" /Małolat

"Ten hip hop jest nasz brat
ten hip hop to asfalt." /o.s.t.r


"takie czasy widzisz
nie ma kołaczy bez pracy
nie ma zysków bez straty" /Płomień81


"wielu nie potrafi prawidłowo korzystać z wolności." /Płomień81


"połowa w szpitalach terminów nie dożywa
na starość nie odpoczął
teraz w grobie odpoczywa.." /firma


"Może nie ma tu bogactwa ale nie ma komunizmu
nie ma w kraju wojny ani większych kataklizmów
znam kilku dobrych ludzi i nie stoję w miejscu
zeznając na to patrząc mam szczęście w nieszczęściu" /firma


"ręce do góry niech trzęsą się mury
to ten rap który jest chamski z natury" /Bezimienni




"Chciałem o tym zapomnieć lecz droga nie tędy
ćpanie i chlanie każdy płaci za swe błędy" /Molesta




"Najtrudniej zobaczyć rzecz taką jaką jest naprawdę"/Onar


"To w Twojej głowie, w Twoim sercu w Twojej duszy
sam wybór masz, Twe oczy odbiciem a wyrazem twarz" /Hemp Gru



"Tak samo jak nienawiść - miłość mą siłą" /Hemp Gru


"Za wzrokiem zaraz idą moje ręce.." / Bas Tajpan


"Pieniądz rządzi liczy się kasa kasa kasa " /52 Dębiec

"Ejj gal ja widzę jak Twe ciało lśni,
ruszasz biodrami Twój ruch dziś błogosławi mi..
I ja wiem co dzisiaj Ci się przyśni.." ;) /Bas Tajpan

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz