Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 sierpnia 2012

34 .

"Ile masz cech? Ile imion masz?
Tego nie wiem.  Mam nadzieje, że znajdę Cię
nie daleko tam i uwierzę. I uwierzę bezgranicznie w nas,
 że już Ciebie mam. Bezgranicznie tak.. " / Mrozu & Peja


"Ja tak jak Ty na życie mam tu patent" / Chada


"Dałem Ci uczucie dlaczego nie chcesz wziąć?
ciągle tylko słyszę, że kłótnie robi on.." / HST

"Ucieka czas.. wszystko co mam..
kilka min z nią .. " / HST


"Nadal krzywdzę ludzi, którzy mnie krzywdzą.." / PiH

"Nie dotkniesz cienia a jednak on istnieje" / Hemp Gru

"Tak ciężko żyć kiedy nie ma kto pomóc w walce
po latach to człowiek to tylko nazwisko na kartce.." / 52 Dębiec

"Teraz to bez znaczenia, trudno nie wierzyć w nic. " / 52 Dębiec


"ejj.. nic nie znaczy to że mówię Ci te słodkie głupstwa?
Jak już dzwonisz to chodź ze mną jeśli jesteś smutna.." / Pezet

"wiesz, że zawsze podobały mi się Twoje usta.." / Pezet


"Ulica tego chce! Ulica tego pragnie!
to PTP, SLU zjednoczeni w prawdzie.." / PTP

"Nie można mieć za dużo bo jeszcze więcej chcesz
apetyt rośnie im dłużej jesz.." / 52 Dębiec



"I tu nie chodzi jak zielone palisz worki
to stan umysłu co jest blisko Kalifornii " / 2cztery7


"'Nie przypinaj ceny to nie pier.olony kiermasz.' / WBU


'uczucia są piękne lecz nie zawsze coś
warte - to logika betonu ziom szeregi  zwarte' / Młody M


"nie wiem, czy wiesz o co mi chodzi gdy mówię,
że potrzebuję kilku godzin, bo chyba się gubię." / Małpa


"Raz w życiu rzucić wszystko.
Chodźmy do światła
by wygrać lepszą przyszłość" / Eldo


"poczuj prawdę która osiada na powiekach
to jest o miłości której nie zmierzysz w monetach.." / o.s.t.r

"Ty powiedz ile wart jest człowiek
Ile masz go w sobie - sam sobie odpowiedz" / Fenomen


"Ten Rap jest dla podwórek
tak jak one są dla nas.." / Chada


"Kolejny raz znowu coś Cie spotka
nie mów sobie kolejny raz weź to zostaw
kolejny raz spróbuj musisz to przeżyć
bo kolejnego razu może już nie być" / Płomień 81


"Prawo głosu? Masz prawo jęku! " / Pih

"Człowiek jak niewolnik uwieziony w sztolni
zwykły rzeczownik, którym rządzą przypadki.." / Pih


"Zwykły gniew to mój motyw
i kpie z głupoty" / Molesta


"Nic więcej mi nie trzeba po prostu się przytul.." / Molesta

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz