Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 sierpnia 2012

36 .

'Masz w sobie, mam w sobie tą moc.
Zarażamy nią każdego co noc, ja mówię Tobie. Masz w sobie, mam w sobie tą moc,
Mamy moc jak zakazany owoc. ' / Grubson


'Twoja zawiść twoją największą głupotą.' / DonGuralEsko

`My robimy te manewry tu dwa
Zeszłaś w dół, więc zejdź jeszcze raz
To ten ruch, który tak dobrze znasz
To dla klubów i dla ulic, wszystkich nas` / DGE


'DGE co omota ich, jak kokaina,
cały lokal pływa, wchodzę w Nik'ach, nie w Mokasynach,
Rym na blokach trzymam, rymy tnę,
tak jak rohatyna, słów gorąca linia' / DonGuralEsko


'Jesteś ze mną czy przeciwko mnie
się zastanów to DGE z narodu szemranych
 panów i pięknych pań.. ;)  / DGE


Dobrze, bądź moją Obiecaną Ziemią,
nie jestem z tych, którzy wieczorem poznają, rano się żenią ;D / Pezet

Nie chce mi się już wypełniać czasu
Mija dzień, mija noc i światła gasną
Nie chce mi się jeść, nie chce mi sie wyjść
Mój czas jest wolny, a Ciebie nie ma w nim' / Pezet


'Nie opuszczam ludzi, jestem przy nich cały czas
nawet, gdy mi prosto w twarz mówią najtrudniejszą z prawd
ale szanuję tych, co odpłacą mi tym samym
reszcie mówię nic prócz tego, że się znamy.. /Pezet


'..to DGE z narodu szemranych panów i pięknych pań
więc pięknie gram dla nich renomowani jak Armani' ;D / DGE


Ja Tobie pragnę dowieść, że jesteś moim Bogiem.
 Ja muzą Twoją będę w każdy dzień i w każdym momencie. :** / PTP

Chciałbym stabilizacji lecz życie bez przygód jest nic nie warte..'  / Młody M

Jeśli jest Ci dobrze dwa razy lepiej jest mi ! :D / Sobota

'lecz by trafić do nieba przeszliśmy razem przez piekło..' / Pyskaty

Bądź dziś dobrą myślą obok mnie bardzo blisko :) / PiHa

Wiesz kochanie.. Może ty ze mną razem znikniesz ? :> / Pezet


Jak chcesz się z nami trzymać
to musisz być na poziomie
jak dziewczyna jest ładna i wogole atrakcyjna
to musi swoje atuty wykorzystywać
swoja atrakcyjność nie? / o.s.t.r

'Dziś kochają mnie lub nienawidzą
nikt nie jest obojętny..' / Młody M

Pamiętasz te dziewczyny, były słodkie jak miód.
Dziś to materialistki co chcą Porsche i ch*j.
Plastikowy świat pełen plastikowych Barbie! / o.s.t.r

Obraziłeś mnie przez sen to przeprosisz gdy się zbudzisz ' / Chada

Parszywy los jemu chcesz ubliżyć
On, nikt inny znowu stawia na nas krzyżyk' / Chada

I chociaż płynąłbym najgorszym ściekiem
Ty mnie nie osądzaj Bóg zrobi to lepiej' / Chada

Nie zawsze żyje dobrze, bo żyje chwilą.' / PiHa


Bo człowiek nigdy nie jest spisany na straty. / Grammatik
Albo nie umiesz, albo życie tak sprawiło,
że o bólu nic nie powiesz, i ukryjesz wszystko, nawet miłość / Grammatik
Na horyzoncie uczuć znów nikt na mnie nie czeka. ' / PiHa

Nie chce umierać a samotność jest mordercą ' / Pezet

"...Chcę iść prosto, życie jest pokręcone.. ' / Nieprawdziwa milosci

Wylećmy w przestworza, rozpal uczuć pożar.. ' / Tłoku & Jula

Czuję zapach, który mnie rozwala,
To ta magia, dzięki Tobie mogę nawet latać. ' / Tłoku

Pomimo Twego 'Nie', Ja staram ciągle się,
Zatrzymać w sercu Cię, ' / Tłoku
Without you on my mind' / Bartelone

Pójdę tylko tam, gdzie poprowadzi moje serce.. ' / Jamal


Nie żyć nie myśleć nie być nie istnieć
Na chwilę się zgubić
A kiedy będzie po wszystkim wtedy wrócić
Właśnie wtedy chciałabym wrócić
Bezsilność rujnuje we mnie wszystko
Niszcząc współczucie przyjaźń oraz miłość' / Endefis


'Bo są ludzie wśród nas którzy mogą zniszczyć ciebie
I mnie siebie i cały świat..' / Endefis

Znów to czuję znów coś ci mówię...
Znów słowa trafiają w pieprzoną próżnię.. ' / Endefis

Czas wcisnąć STOP. / Ten Typ Mes

Bo znam przebieg spraw o których nie mogę zapomnieć. / Flexxip

polej kolejkę za te martwe marzenia,
za wszystko co miało tu być, czego nie ma.. / Pan Duże Pe

życie jest warte tych kilku słów, nie tych kilku stów.. / Endefis
Teraz zostały mi zdjęcia, zajebiste wspomnienia. / Bartelone

Ukłon w stronę ludzi, dzięki którym świat da się lubić.. / Molesta

" ..  Nie pamiętam już jak mam czytać z Twoich oczu .. ' / Pezet

'To do czego człowiek dąży, wszystko jest oszustwem..' / PiHa
Życie polega na wyborach. ' / PiHa

Chcę przestać być pękniętym zwierciadłem Twoich marzeń.' / PiHa

Kochać życie i nie być przez życie kochanym.. ' / PiHa

Ty decydujesz o czynach, nigdy czyny o Tobie. ' / PiHa

Może chcę dobrze, ale przynoszę ból .. ' / PiHa

'Chciałyby pojechał z nami ale my nie chcemy z nimi.
Tleniony blond jak z pod latarni i różowe mini' ;D ha ! / Pezet

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz