Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 sierpnia 2012

37 .

"Nie kopiuj i nie daj się skopiować !" / WWO
"Nie pytaj mnie o jutro.. nie mam więcej niż dziś..' / Płomień 81

"Więcej grzechów nie pamiętam, za zaden nie żałuje..
Jeśli w Twoich oczach to grzech - odpokutuje" / Trzeci Wymiar


"Choć minął czas szmat Ty pamiętaj brat.." / Hemp Gru


"Dla wszystkich co myślą i nie liczą się zbytnio
z opinią publiczną, która jest sprzedajną dziwką" / 52 Dębiec


"Zdejmij klapki z oczu i łańcuch z umysłu
zrób sam kilka kroków i wyjdź po za cudzysłów" / 52 Dębiec

"Już wiesz dlaczego nie chciałam z Tobą gadać..
konwersacja z taką osobą to dla mnie dramat! / Mei


"ruszaj do przodu przestań na farta liczyć" / Hemp Gru


"Może nie zasługuje na to by mnie kochać..
bo cały czas widzisz skurwysyństwo w mych oczach.." /
Płomień 81

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz