Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 sierpnia 2012

47 .

WSRH zamiast ukrywać ludzkie słabości wręcz wytykają je palce : "jestem głosem ,który powtarza ci ,że jesteś nikim . "

Chory na klaustrofobie
Odbiera oddech, w oczach
Łzy z krwi, serce bije wolniej.
- Słoń - Piekło

"Marna frajda dopierdolić masochiście"
- PIH & Chada - Puszka Pandory

Zamiast pięknych wakacji, ciocia mnie tresuje, teraz ja przeciwko niej słowami manipuluje. Wiem, ze nie jestem u siebie i też tak sie czuje. Myślisz że ja zapomne jak ty mnie traktujesz? MC mała -słowami manipuluje


Słuchasz o tym czy żyjesz tym? sam nie wiem,
z gruntu małe ma znaczenie co było a nie jest."
- PiH - Co było a nie jest

Zdradzacie się wzajemnie wierząc, że będzie dobrze.
I chociaż mówisz, że jest kurwą, to nie oddasz jej za nic,
ranicie się wzajemnie, ale tak, żeby nie zabić."
- Paluch - Miłość do życia (feat. PiH)


wybiła godzina,wskazówki mowią popatrz,
to już nie zegarek to bomba zegarowa. chada , Pih -dramat

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz