Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 28 sierpnia 2012

BONUS RPK - HISTORIA MEGO ŻYCIA

Skończyłem podstawówkę, weszły czasy gimnazjalne,
Największy okres buntu jaki w życiu miałem
Pierwsza waga w sądzie, w wieku lat trzynastu
Wymuszenie rozbójnicze to był tylko zwiastun
Sprzedał mnie koleżka za 50zł
Chuj ci w dupe konfidencie jak słuchasz tej zwroty
Za łzy matki, izbę dziecka, poszargane nerwy
Powinieneś skurwysynu stracić wszystkie zęby
Przypał jak domino i nagle sprawy cztery
Ominęło mnie schronisko, uniknąłem przerwy
Jestem szczery, tylko Bogu dziękuje za farta
Nie poszedłem leżeć to dla mnie druga szansa
Dla szesnastolatka z wielką wiarą w siebie,
Skończyć normalną szkołę, nie szurać po glebie
Powyciągać wnioski na podstawie przeżyć
Monolog wewnętrzny tak by na lepsze się zmienic
Docenić pewne rzeczy i przejrzeć na oczy
Nie popełniać błędów, się w kłopotach nie pogrążyć
Nowy patent na życie, zdobywanie formy na siłowni wciąż rekordy
Szkoła, dupka, tryb spokojny

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz