Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 sierpnia 2012

2 .

w słuchawkacch czuje sie bezpieczniej ♥ .

kurwa mać zakochałam sie . !

nie ma miłości trzba robić melanz .

nie wykańczam cię , ja cie niszcze .

Pieprzyc tych  , którzy karzą Ci sie zmieniać . Albo zakceptuja cie taka jaką jestes albo niech spierdalaja . Proste .

ogólnie jest zajebiście , tylko w szczegółach tkwi beznadzieja  .

Kocham Cie Kurwa ! You understand ?

dorośnij albo sie zakmnij .

albo bedziesz mnie kochac albo powiem mamie ! .

Cześć frajerze wróciłam po moje serce .

- Cześć ;* .
-kto ty?
-cichy wielbiciel ;*
-jak cichy to po chuj piszesz ?

zgubiłaś mózg tam za rogiem .

a co odeszło pierdole .
dorosłosc boli ;c

szanuj buzie bo masz jedna .

gasze Cie jak peta .

Stul pysk ! nosze wieksze obcasy niz twój chuj !

nie dasz mi kosza bo kurwa nie gram w basket

dla mnie mozesz sie tym jarac i hejtować !

-zakochałam sie .
- to wez przestan bo zwymiotuje .

twoje frajerstwo nie zna granic ;c

srodkowy palec dla tej szmaty wyraza wiecej niz tysiac słow .

'dobra fajnie'u mnie oznacza zamknij ryj .

- płaczesz?
-nie kurwa podlewam rzesy . -,-

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz