Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 sierpnia 2012

1


Późna noc, stoi samochód na poboczu. W samochodzie koleś posuwa laskę na różne sposoby, nagle nadjeżdża policja. Zatrzymuję się,  wysiada policjant puka w szybę i pyta:
- co pan robi?
- wie pan, posuwam fajną laseczkę 
- mogę być następny?
- jasne, policjanta jeszcze nie jebałem


Wypij ze mną wiem, że lubisz chlać


Jebnij na fejsie  " imie nazwisko photography " myśl, że jesteś fotografem kurwa


Kobiety potrafią udawać orgazm, mężczyźni za to potrafią udawać związek


Pewien żółw zdenerwował właścicielke. 3 razy już uciekł z klatki. W końcu pani się zdenerwowała i go wyrzuciła przez okno. Mijają dwa lata... rozlega się pukanie do drzwi. Pani otwiera patrzy to ten żółw : co to kurwa miało być przed chwilą?


Prawdziwy mężczyzna a zarazem dżentelmen to nie ten, który przepuszcza dziewczynę w drzwiach, ale ten, który przytrzymuje jej włosy, gdy ta opierdala mu petardę.


Przychodzi żaba do lekarza:
Panie doktorze, coś mnie w stawie jebie


Dobry boże, przebacz mi w te wakacje grzeszyłem jak kawał skurwysyna


Ilu cyganów potrzeba by wymienić żarówki?
- ich się kurwa do domu nie wpuszcza


- co robisz tato?
- walę konia. Niedługo sam będziesz to robił.
- dlaczego?
- bo mnie już ręka boli


Dziś chodząc po galerii pomyślałem, że mógłbym kupić żonie zegarek na urodziny.
Ale na szczęście przypomniałem sobie, że ma już jeden w piekarniku.


Jestem kobietą i wiem co to spalony!
- chyba kotlet kurwa


Jeśli jesteś z kobietą, i ona ma rozchylone usta, cała drży i jest rozpalona
- to spierdalaj, jest chora na malarię 


Ja wam kurwa dam deszcz w sierpniu


Dziewczyneczko. Nawet nie wiesz jak się hamuję żeby cię do końca nie rozpierdolić psychicznie.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz