Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 sierpnia 2012

9 .

HipoToniA WIWP Dawidzior ft. Heyli - Dalem Ci Serce


Ja kocham Cie pragnę ,o Tobie śnie.
Marze choruje na Ciebie,wiem .
Zjebałałem zmarnowałem tyle razy co może wiedzieć gówniaż o miłości bez skazy.
Dorosłem ból został i przykre wspomnienia.
Chciałbym zmiany dla Ciebie przebaczenia.
Życie się sypie kiedy ktos kogo kochasz ,
Ma Cie w dupie,a Ty gnijesz w lochach .
Życie się sypie kiedy ktoś kogo pragniesz,
Zostawia Cie w chuj kiedy Ty jesteś na dnie.
Czasem suko bądź przeklęta,
Czasem żyć nie moge bez Ciebie pustka i myśli chore.
Kochałeś kiedyś tak człowieku,
Że wszystko traciło barwy z bólu ten retusz .
Kłótnie,chora miłość ,bez sensu związek,
Zazdrość ,obawy ,nerwy ,nasz problem ,
A i tak Cie kocham i wierzę w szczęscie.
Nie dociera do mnie nic to przecież bezsens
Mogę mieć wszystko,wiem na co mnie stać ,
A nie umiem sobie z tym poradzić kurwa mać.
Miłość nie chce kochać już więcej,
Nienawiść gotuje się we mnie.
Wybacz ,ale dalej chciałbym wziąć Cię w trase,zabrać gdzieś daleko
Życie znów by było nasze,wspólne zacząć wszystko od nowa
Czy to nadzieja czy to ta miłość chora ?

Dano mi serce,lecz zraniono je
Ja szukam nadziei na kolejny już dzień
Rozważ jaki w sercu czuję żal ,
Bo przecież dziś juz nie ma nas,nie ma nas.

Jakaś część mnie umarła ,gdy zabiliśmy nas.
Dziura w sercu której nie leczy czas.
Pustka pozostała i wspomnienia.
8lat ten świat nas tak pozmieniał.
Dałem Ci serce dlaczego go nie chcesz,
Opuszczasz mnie samotność i bezsens.
Czy to ja jestem złym człowiekiem?
Czy to Ty ,czy wspólne życie to utopia,to sny .
Które odeszły gdy ostatni raz zatrzasnęłaś,
Drzwi zatrzymał się czas na chwilę.
Może byłem debilem,ale dałem Ci uczucie,zjebaliśmy to chyba tyle.
8lat poszło nie żałuje ani chwili,
Może tylko tych momentów,w kiedy się raniliśmy.
Mieliśmy sny,mieliśmy plany ,mieliśmy siebie,
Teraz to przeszłość,zakopana w glebie ,
Poszło teraz to do mnie doszło,że to już koniec.
Ja zaciskam dłonie,idę w swoją stronę.
Ciebie nie ma ze mną,byłaś mym Słońcem,
Ja z kolejną sprawą ciemną.
Wyrwałaś mi serce tamtego dnia,
Kiedy potrzebowałem Ciebie,a zostałem sam.
Na karku grupa ,listy ,pomówienia,
Nie miałem pojęcia ile mam do odsiedzenia.
Pierdolony system prześladuje nas,
Potrzebowałem Twojego uczucia nie jeden raz.
Ode mnie mialaś Kotku całe serce,
To jest chore dlaczego go nie chcesz.

Dano mi serce,lecz zraniono je(zraniono je)
Ja szukam nadziei na kolejny już dzień(kolejny dzień)
Rozważ jaki w sercu czuję żal ,
Bo przecież dziś juz nie ma nas,nie ma nas,nie ma nas

Dano mi serce,lecz zraniono je(zraniono je)
Ja szukam nadziei na kolejny już dzień(kolejny dzień)
Rozważ jaki w sercu czuję żal(czuję żal) ,
Bo przecież dziś juz nie ma nas,nie ma nas,nie ma nas

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz