Łączna liczba wyświetleń

środa, 15 sierpnia 2012

8.

tylko kur** puknij w stół a nożyce się odezwą,
jesteś tak sprzedajną dziwką, że cię kur** wszyscy wezmą - Peja


` to nie hit z telenoweli w stylu ona i on,
to nie kit z infantylną sytuacją jebać to - Peja


` psie jeb sie, ty co knujesz nam przeciwko beznamiętna dziwko wypierdalaj ino szybko, do mnie się nie zbliżaj,
chcesz kopac dół pode mną? ja sam cię w nim zakopie bądź tego pewno - Peja


` Witamy w rzeźni, świat kłamstw i pleśni
To gówno cię po pierwszej degustacji uzależni - Słoń


` Jakiś frajer się nudzi i wymyśla absurdy,
w sumie ten świat jest piękny tylko ludzie do kurwy - Chada


` Rób to co robisz brat, świat jest dziki
Nie pozwól żeby ktokolwiek mówił, że jesteś nikim - Słoń


` Nie rób sobie krzywdy przez rzeczy na które nie masz wpływu.
Bo depresja jak tyfus niszczy społeczeństwo
I niektórzy poddają się tej dziwce zbyt często - Słoń


` Możesz mieć pewność, zatańczę na twoim grobie
Walczyka, tak gra ulica lepiej nie zadawaj pytań - Młody M


` Nigdy nie wymieniaj nadaremnie mojego imienia
Jeśli nie masz co powiedzieć, to nie otwieraj gęby - Słoń


` Co z Tobą, bądź sobą, nigdy nie udawaj kogoś,
Bo tam gdzie on jest teraz, nie chciałbyś być jedną nogą - NWS


` Dobre rady one miały duży wpływ na to jaki jestem dziś
Nauczyły mnie jak żyć, żeby zawsze sobą być
Żeby mieć swoje zdanie, żeby nie dać się oszukać nawet jak ktoś w oczy kłamie - ZDR


` Nie mam zamiaru spełniać czyichś oczekiwań,
wżyciu nie chodzi o to by sympatię zdobywać - Eldo


` Przyjaźnie zawiązane są cenniejsze niż diament
Kurwy sieją zamęt które próbują nas poróżnić - ZDR


` Pomocna dzisiaj dla mnie jak wdech tlenu
Jeśli trzymasz zemną, damy rade nic się nie boj - ZDR


` Czasem nie wolno odpuścić i stanąć z boku,
bo w życiu są sprawy dużo ważniejsze, niż spokój - Eldo


 " Nie jestem typem, który mówi do świni : " Kotku ", kopnę Cię tak mocno w pizdę, że but zostanie w środku.
Chodź tu ! Poznasz grę zwaną lodem, gdzie nabijamy punkty klaszcząc jajami o brodę " / Słoń.


 " Kłótnie, chora miłość, bez sensu związek, zazdrość, obawy, nerwy, nasz problem, a i tak Cię kocham i wierzę w szczęście, nie dociera do mnie nic to przeciez bezsens " / Dawidzior.

 
" Wbijamy do klubu i już widzę kandydatkę, zderzenie naszych spojrzeń i uderzamy w gadke.
Dwa ciepłe słowa, choć rzadko mówię czule, chce czy nie to i tak podnoszę im temperature.
Pamiętam jak mówiłem jej ze wszystko jest dla ludzi, nawet dobrze nie wiem kiedy, a juz chciała go do buzi.
Najpierw niedostepna, cnotliwa i wogule, ale z powołania szmul, na zawsze będzie szmulem " / Pih


 Od małolata biegniesz gdzie zakazana droga,
By uciec od nałoga, wytłoczone loga,
samarki, tabletki nie jeden tu zwariował," /
DDK, RPK

"Ciekawe co Jeszcze w Życiu Mnie Spotka,
czy Gorzka Codzienność Okaże się Słodka.
Ciągle Jazda Ostra a Frajerów Jebać w Czape.
Potwierdza te Słowa Wszystkie Mordy Kumate." /
Bonus RPK"Pulsuje w żyłach, wypieprza źrenie,
pompuje krew szybciej, masz ciśnienie.
Kontroli brak, wiesz co się dzieje." /
Zawodnik ft. Pih"Tu gdzie stal i beton, do księżyca wyje kejter.
Gdzie leży o 21 gramów lżejszy hejter.
Sunę jak Cali Agents, jak pogrzebowy kondukt.
Jak Chada należę do tych skąpanych w czarnym słońcu" /
Shellerini

 Zapytaj te mury, czy o czymś marzą.
Te blokowiska nie są Hilton'em, ani Plazą.
Grasz vabank. choć na bank nie jesteś pewien.
Czy ta wygrana zamieni twój świat w seven heaven.
" /
Ry23

"Moje serce robi... ten rytm podaje mu bit.
Gdy wyciągam moc z żywych, a umarłych z krypt.
Ludzie, którzy tu żyją nie mają za łatwo.
Wybrali sobie poziom HARD, inni HARDCORE." /
Ry23"Do góry głowa, będzie dobrze ziomek.
Najgorzej mają ci z biletem w jedną stronę.
Wyobraź sobie, że nie wszystko stracone.
Nadejdzie jeszcze czas i usłyszysz ten dzwonek." /
Chada"Czego chcieć więcej brat, czego więcej chcieć.
Szukasz odpowiedzi na pytanie, wielka mi rzecz.
Czego może chcieć więcej człek co już wszystko ma?
Tego samego brat co ty i ja." /
Sobota"Ile jeszcze będzie łez, ile wyprowadzisz ciosów,
Ile nieprawdziwych tez i zarobionego sosu,
Nie potrzebnego patosu, ile jeszcze tego masz,
Ile jeszcze chcesz poświęcić by oślepił Cię twój blask." /
Kaczor

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz