Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 września 2012

60 .

 "Szukam sposobu, by kiedyś polecieć jak Ikar, na skrzydłach tej wolności.i jeśli mam jak on spaść, to spadnę jak on,ale szczęśliwy,bo żyłem naprawdę." Eldo „Plaża"
 „I tylko w snach czuję radość" Eldo „Plaża"
 „Żeby nie zwariować trzeba uciec w samotność" Eldoka „Plaża"
 "Tak naprawdę ziemia jest tylko przelotnym momentem krótkim przystankiem do stacji wieczne szczęście." Eldoka „List z ziemi"
 "Zobacz, karmi nas kultura, ideałami wkłada nam te wszystkie bzdury w usta. I co? Też chcę wierzyć w miłość, w coś co da mi szansę. Pokaże sens by dalej prowadzić tę walkę" Eldoka „List z ziemi"
 „Świat nie zapłacze gdy się poddasz" Eldoka  „Hotel Savoy"
 "Taka ludzka natura, że możemy mieć dobry przykład, a i tak potrafimy tylko źle wybrać."Eldoka "Połamany ludzik"
 "Co z tego, że z kolejnym dniem kolejne garby cierpi kręgosłup i stawy, lecz coraz bliżej prawdy" Eldoka „Czas"
 "Ale siebie widzę lepiej w twych oczach niż w lustrze." Eldoka „Powinnaś"
 "Pożycz odwagę, ja gdy wstaję mam problem." Eldoka „Pożycz mi płuca"
  "Pieprze co sobie myślicie mimo wszystko co jest tutaj Kocham życie" Eldo „Żyję"
 „Po prostu musisz nie bać się być sobą" Eldo „Złap ze mną kontakt"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz