Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 września 2012

61 .

Tak jak już mówiłam w wstępie muzyka jest dla mnie bardzo ważna. Uspokaja mnie, motywuje, pozwola oderwać się od wszystkiego. Słucham przedewszystkim polskiego rapu. W sumie to od małego słucham tego rodzaju muzyki bo kuzynka  miała sporo na kasetach. Oczywiście słucham jeszcze innych gatunków ale rzadziej. Dla mnie muzyka musi mieć przesłanie, jakieś wartości które przekazuje na każdym tracku. Jeśli chodzi o konkretnych artystów, których słucham to jest ich sporo: Eldoka, Molesta, Paktofonika, PIH, 52 dębiec, Pezet, Słoń,Hi Fi Banda i wielu innych. Za zagranicznym rapem nie przepadam specjalnie, ale lubie czasem posłuchać Buckshota, Krs-one, Public enemy. Wersy pomagają mi pozbyć sie smutku lub poprostu wypełniają mój czas. Można wyciągnąć z nich wiele mądrości.
Akurat teraz mam na winampie puszczone: Eldoka- Warszawska Jesień.
Lubię puścić sobie piosenkę, która odpowiada mojemu nastrojowi, zarówny bit jak i treść która często bardzo pasuję do tego co czuję.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz