Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 września 2012

Jopel .


...Jak Ci się układa? Mam nadzieję, że jest git i, że w przeciwieństwie do mnie kurwa jakoś w nocy śpisz...

...Zanim umrę kurwa mac nie chce nic od tego świata, który śmieje mi się w twarz i chuja na mnie wykłada...

...Liczy tylko na siebie wyłącznie. Samotność jego ziomkiem, muzyka rodziną, splamiona miłość, która gardzili wszyscy. Dzisiaj wszyscy się dziwią, że jest zawistny...

...Chcesz ukazać miłość życia? Najpierw okaż siebie. Bo chcę Ciebie mieć dla siebie, a nie w smsie...

...Ile znaczy słowo wybacz, przy tym, co zrobiłem z nami?...

...Nie opiszę Ci słowami i nie ujmę w paru wersach czegoś co jest bez granic....

...Zabrać Cię na spacer długi, żeby iść i nic nie mówić, tylko czuć że jesteś obok...

...Nie pamiętać? Nie łatwe. A wybaczać? Tym bardziej...

...Gorzkie słowa i krzywdy. Nigdy nie było wczoraj...

...Wartość traci tutaj flota, mym marzeniem jest milczenie, które jest na wagę złota...

...Pogoda dla bogaczy, wiesz co to znaczy? Nie jeden nie podołał - bogaty w straty Los trzyma nas w ramionach, dusi jak szmaty...

...To jakiś słaby żart, ten ich fatalizm, wróżą mi przyszłość z kart jakby ją znali...

...Brak drogowskazu świadczy o tym, że Twe miejsce nie jest tam gdzie pokazują, lecz tam gdzie Twoje serce...

...Brak snu to kara, za to, jacy jesteśmy...

...Poniekąd wiesz, że choć nie znamy się w sumie, trafia do Ciebie treść, której w sobie nie tłumię, poniekąd, wiesz, kiedy o sobie mówię, mówię o Tobie też, chodź nie znamy się w sumie...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz