Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 września 2012

Na Pół Etatu (NPE)

kiedy wszystko Cię wkurwia na max
kiedy nawet nie masz siły żeby wstać
kiedy w nastepn dzień już Ci wiary jest brak
pamiętaj - zawsze obok stoi brat.

uczucia nie zardzewiały.

pójdę w ogień za nim, nie próbuj tego sprawdzać. nawet gdy robi źle mów mi "adwokat diabła"

bez niego ani rusz i ani chwili.

świat jest nasz, młody - limitem jest tylko niebo.

nieważne gdzie byśmy byli, co by się nie działo jestem zawsze z Tobą, dzwoń śmiało.

ta sama twarz co rano, zmienia się tylko tło.

każdego da się kupić, to tylko kwestia ceny
poświęcenie? to kwintesencja, przemyśl

i jest jasno, Słońce wstało razem z Tobą. zawsze budzi mnie Twój głos, chociaż nie zawsze jesteś obok.

jest parę bodźców, które pchają mnie w przód, pobudzają puls, dają luz, uczą czuć.

jest duszno, wycieram pot z czoła
myślę, ile kroków postawić jeszcze zdołam

znikam w szarym tłumie, bo jestem nieprzeciętny.

zaciskam pięści wkurwiony na paradoksy wokół nas, gdy świat przerasta nas mam w oczach strach.

świat wariuje, ja chcę zwariować z nim. pić z gwinta i tańczyć, aż mi się urwie film

świat się nie zmienia, my patrzymy inaczej
problemy nabrały innych znaczeń, łapiesz?

olej to wszystko i weź mnie za rękę, nie mówię Ci że wkoło będzie wtedy piękniej
ale zobaczysz, łatwiej jest we dwoje. otwórz mi drzwi bo wciąż przed nimi stoję

proszę chodź tu kotku, resztę po prostu odpuść. wachlarz odczuć ostudź, czas nie stoi, chodź już

rozumiesz mnie bez słów, czytasz z moich źrenic
gram o lepszy świat dla nas, żeby jutro coś zmienić

chcę móc znów światu zaufać

mentalnie skaleczony zostawię i Tobie bliznę

wypijemy za błędy, będziemy się z nich śmiać

pierdolę za oknem syf, gdy zamykam drzwi. bo nieważne gdzie, za ile - ważne jest z kim

otwieram oczy, budzisz mnie pocałunkiem.
jesteś obok, studzisz stres, to nietrudne.

nie umiem bać się o siebie i boję się o nas.

i wiem, że jest sens w tym, jak na mnie patrzysz.

siadam na ławce obok Ciebe, odpalam davidoffa. dziekuje, wiem że tylko Ty do życia dasz mi kopa

wszystko jest proste gdy nie trzeba patrzeć w tył.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz