Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 września 2012

Paweł Kapliński - Pezet.

jakie masz hobby i co robisz w wolnym czasie? raczej nie mam hobby chyba że liczą się kace.

ale jesteśmy tacy zakochani, całkiem sobie oddani, przecież to widać.

lubię rap i w dupie mam co sobie pomyślą.

może zadzwoniłbym do Ciebie z budki, mówiąc że zależy mi na Tobie i jestem smutny.

pocałowałbym Cię w usta by poczuć smak życia.

zatańczyć na szczycie świata i pierdolić straty.

dobrze, ze nie chcesz ze mną być, bo nie chcę nic na stałe.

ale szanuję tych, co odpłacają mi tym samym. reszcie mówię nic prócz tego, że się znamy.

tutaj codziennie uczę się, że nie ma uczuć.

powątpiewam w Ciebie często, jednak mimo wszystko kocham Cię za przeszłość.

wiesz kochanie, może Ty ze mną razem znikniesz?

mam już dosyć tej ciszy. w sumie w dupie mam czy to ktoś usłyszy,
bo każdy kogo znam gówno o mnie wie.

naprawdę cieszę się, że widzę Ciebie znów,
choć było tyle ciężkich chwil, tyle niepotrzebnych słów.

ten świat jest jakiś pojebany dziś, nie sądzisz?

naprawdę ciężko będzie nam się nie rozłączyć.

i chyba pada i chyba jest rano. i myślę, że chyba nic się nie stało.

jesteś słodka jak wendeta, gorzka jak mokka, chłodna jak metal.

nie ma Cię gdy moje życie spada w dół i nie ma Cię gdy wszystko łamie się na pół. i nie ma Cię, i nie wiem już gdzie jesteś, ale dobrze że nie wiesz co u mnie bo pękłoby Ci serce.

w tym kraju pijesz gdy się cieszysz, pijesz gdy jesteś smutny. ludzie zmienili miłość do życia w miłość do wódki.

może możesz iść ze mną za rękę i skończyć na bruku?

i gdybym nie miał kilku cech o których wiem, pewnie podszedłbym do Ciebie w ten smutny, szary dzień.

i w moim innym świecie jesteśmy blisko, ale tu bałem się że mi pozwolisz spieprzyć wszystko.

i może dobrze, że los nie postawił na nas. w tym czego szukam nie ma nic, prócz rozczarowania.

i należysz do mnie, choć to nie kwestia posiadania.

weź mnie za rękę i zaprowadź na krawędź. i stój tam ze mną, aż się zmęczę i spadnę.

..chociaż życia nie pokolorował Disney.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz