Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 28 października 2012

Siemanko ludzie m dodam kilka Cytatów Młodego ;* .!

Rzeczywistośc podglądam ale nie chce jej podziwiac,
Bo rani wiele osób, nie chcą nic już przewidywac,
(Rzeczywistość)


Polska schodzi na psy, tu praca dziesięc złoty,
Po studiach, uczeni, nie znajdują wciąż roboty
.
  (Rzeczywistość)


Trzeba życ, trzeba isc, walczyc ze skurwysynami,
Może kiedyś bedzie lepiej, zanim umrzemy sami,
(Rzeczywistość)

Posłuchaj człowieku, Moje bity nie są obce,
Podpisałem dziś umowe na dobry rap w Polsc
e,
(Stara Klasa)


Ja to robie, dziś to pisze, wy patrzycie mi na ręce,
Ja chce więcej, w góre serce !
 (Stara Klasa)

 Ja zdzieram gardło z minuty na minute,
Studio eternal flames odtwarza Moją nute,
 (Stara Klasa)

Powiedz człowieku, pewnie miałeś też tak nie raz,
Kiedy wkurwiają Cie wszyscy, to wkurwienie się otwiera,
(Są takie chwile)

Wyciągasz znowu szluga, bo nałogi tak wciągają,
Ludzie chajs wydają, na stres przez który padają...
(Są takie chwile) 

Pewnie miałeś też chwile gdy każdy sie odwraca,
Zostajesz zdany na siebie, pozostała praca
,
(Są takie chwile)


I odwrotnie, upadamy a chwila nad nami,
Nie widzimy otoczenia, znowu zostajemy sami,

(Są takie chwile)

Bez granic, solówka, przecież miało byc dobrze,

Zgoda buduje przyjaźnie, a kłótnia szykuje pogrzeb,
(Są takie chwile)

Może to dobrze, bez problemów nie znamy,
Jak pomagac zdobyc klucz, by otworzyc nowe bramy,

(Są takie chwile)

Ile lat mamy? Że nowych dróg szukamy,
Jak ogarnac plany ? Sami raczej sie poddamy,

(Są takie chwile)

 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz