Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 30 października 2012

Ty on normalnie mentalnie jest downem w chuj
~ vnm: zrób to


Do tego rapu trzeba ziom boy dojrzeć
~ vnm: zrób to


Bo w życiu piękne są tylko te dobre chwile, one są mega!
~ vnm: mega


Ale ty to przecież wiesz, możesz wszystko, masz co chcesz
~ sobota: tańcz, tańcz głupia


Ceną była śmierć za wolności smak
~ hg: 63 dni chwały


Wiesz czemu? Ja nie wiem, chuj na to kładę!
~ sobota: z buta wjeżdżam 


Zanim zginę chcę czuć, że żyję
W twarz pluć debilom, którzy są tu jak masz hajs
~ pih, peja, pezet: śniadanie mistrzów


Gdy czują Twoją słabość, to Ci wjadą na tą psychę
~ chada: niesiemy prawdę


Dlatego wciąż myślę chujem, tak każe mi mój instynkt
Ale dziś jeszcze ratuje mnie mój urok osobisty
~ małpa: nie byłem nigdy


Bo żyć godnie to nie znaczy nie upadać , każdy robi błędy , ważne jak będziesz wstawać
~ młody m, słoń: nikt mi tego nie dał


Jak by został po mnie tylko zapach perfum w łazience
~ onar: ja bym oszalał


Szczeniacka miłość, to nie dojrzała miłość
Zaufanie, zrozumienie są prawdziwą siłą
~ hg: dwa spojrzenia


Pamiętam dobre chwile, teraz stare czasy,
Wstawałem uśmiechnięty dziś przeklinam pech sto razy
~ dudek rpk: codzienność


Dalej jadę, staje naprzeciw akcją zwanym z dupy
pierdoląc zakazy nakazy przestarzałe fiuty.
~ ddk rpk: poznaj moje zasady


Najbardziej żałuje że niczego nie żałuje
~ sobota : modlitwa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz