Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 września 2012

B.R.O

chciała tylko jego oczu i ramion. on patrząc na nią chyba czuł to samo.

to polski rap zbudowany na Moleście, spalony Płomieniem, oblamy WarszaFskim Deszczem.

te dni dały tlen moim płucom.

zobaczyłem ją i wtedy serce zabiło mocniej..

to silniejsze niż ja, zrozum - serce nie sługa.

do dziś brakuje mi Twojego zdjęcia na ścianie..

jeśli mam coś ciąć, to wspomnienia. bo to, co między nami dla mnie jest już bez znaczenia..

przez tą moją szczerość wiele osób mnie skreśla.

zanim powiesz o mnie źle, najpierw kurwa pogadajmy!

Twój świat jest szary, mój ma tylko trochę inny lakier.

wysadziłaś moje wnętrze jakbym połknął dynamit.

wiem, że uczucie nam pękło jak szlanka. ale ciężar tych chwil ja dziś noszę na barkach.

to bolało, choć nie chciałem się martwić. ale ktoś cały ten związek oddał bez walki.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz