Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 września 2012

Chada .

"Obraziłeś mnie przez sen to przeprosisz gdy się zbudzisz"

"Miej tą świadomość, że moja czarna lista zaczyna się kurwo od twojego nazwiska."


"Tym razem nie alarmów,ale widzę że się boisz."


"Uśmiech na twarzy?jeszcze się sparzysz.Na drugi raz już ręka ci zadrży"


"Puste życie twarzy ci nie żłobi ,krzesło na którym siedzisz ma trzy nogi.Dziś jesteś tym jutro innym jak kameleon,jak jakiś pedał zmieniasz płeć co sezon.Kurewskie zagrywki wychodzą ci bokiem.Nie wierzę w Boga-ty wierzysz,pieniądz twoim bogiem."


"To moje życie takim je pozostaw, nie osądzaj bez podstaw nienawiść na bok odstaw"


"O czym mam mówić o zwycięstwie? Ponosisz klęskę kiedy nie masz z kim dzielić się szczęściem!"


"Są tacy którym z zasady reki nie podaje."


"Pytasz co u mnie? troche sie pozmienialo. Swoje rozjebane zycie powoli ukladam w calosc."


"Tutaj dzieciaki spędzają czas pod sklepem, ciągle spekulują, żeby wkońcu było lepiej "


" Otwierasz oczy i czujesz życia ucisk, wychodząc z domu nie wiesz, czy w ogóle wrócisz"


"Nie ważne czego człowiek szuka.. Ważne by trafić do ich serc i głów i to jest sztuka.."


"Ja tak jak Ty, chciał bym wiecej niż moge, Ja tak jak Ty, napotykam przeszkode."


"Rodzina mnie przeklęła, dzieciaku tak było. Wszystko miałem w domu kurwa, tylko nie miłość."


"Jedno spojrzenie i już wszystko wiem, Nie zaprzepaszczę szansy bo kocham nowy dzień, Proszę Cię Boże cierpienie w radość zmień, Ktoś rzuca cień i chce cię zranić, Lecz mimo to ty nie przekraczaj granic"


"Droga przed nami wciąż jest wyboista Każdy egoista, każdy swoje zbiera Przyjaźń zamiera, wszystkim to doskwiera "


"I ciągle gonię czas który ucieka Dla naszego człowieka zawsze drzwi otwarte"


" Ty też bądź dobrej myśli a wszystko się ogarnie. "


"Jeszcze jakiś czas temu moje życie było klęską, wszystko dzieciaku przypominało szaleństwo".


"Taki przejebany etap. Wałki, rozboje i kradzieże po sklepach. Wszystko nie tak, coraz większe bagno na tych ulicach, które nadzieje kradną".

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz