Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 września 2012

Magik .

"Życie to nie zawsze droga, na niej róże"

"Nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili, pokaż że się mylili, nie czekaj ani chwili dłużej..."

"Powiem ci że to fakt Powiesz mi że to obciach ******lę cię I tak rozejdziesz się po łokciach Bo ja jestem Bogiem Uświadom to sobie"

"To się okaże, to czas pokaże, tymczasem po głowie chodzą mi słowa w parze. Raz, że lubię to robić, a dwa, że kiedy to robię widzę uśmiechnięte twarze. A to właśnie jest Everest moich marzeń."

"Jeśli mam na coś ochotę, resztę odkładam na potem. To staje się priorytetem, a milczenie, które złotem, przestaje być kłopotem."

"Życie to teatrzyk, nikt się nie ogląda, każdy patrzy jak zdobyć główną rolę."

"Świat schodzi na psy. A razem z nim ty."

"Jak Anioł Stróż ja tuż obok będę."

"Wiesz co mnie boli? Że w głowach się pierdoli."

"Jestem bogiem, uświadom to sobie! Ty też jesteś bogiem. Tylko wyobraź to sobie"

"Nie wystarczy momencik, czy odrobina dobrych chęci, chcieć to móc, więc mogę, bo to mnie nęci"

"Życie nasze składa się z krótkich momentów. Cudownych chwil, czy przykrych incydentów"

"Poprzez wyobraźnię, kreuję własne ja"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz