Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 września 2012

DonGuralEsko .


"Fizykę i chemię tylko nazwali imieniem, szkłem i okiem, a prawda przeszła bokiem"

"Rób hajs, ale pokaż swą prawdziwą twarz, jak ją masz"

"Skurwiele gonią za tobą, mam w sobie bombę jądrową"

"Należy się zmieniać,by jakim jest się pozostać.Aby zostać trzeba problemom sprostać.Ciągle się zmieniam - tą samą mam postać."

"Wściekła stylistyka z czego to wynika?Naucza mnie ekipa i pierdoli mnie krytyka!"

"Płyną chwile,Niby inne a takie same,wisi księżyc gdzieś ponad ulicami na nich ludzie omotani niby inni a tacy sami"

"Gdybym mógł cofnąć czas pewnie nic bym nie zmienił "

"Życie to test, w którym liczy się każdy gest "

"Czterydzieści milionów serc bije tutaj Zimny kraj, zimny flow, zimna wóda"

"Kolekcjonuje miłość hajs i chwile"

"Jedni idą na jakość, inni idą na ilość."

"Dobrze o tym wiesz, że ja mam to co chcesz."

"Życie to test, w którym liczy się każdy gest."

" Mówiąc krótko, brać łatwo, nawet gdy trudno. "

"Myśli plątanina. Wyścig po złote runo. Znalazłem szczęście i je zgubiłem - trudno."

"Twoja zawiść Twoja największą głupotą."

"Spokojnie, w sumie kurwa możesz mnie nie lubić, tak jak ja nie lubię ludzi, którzy mówią by mówić."

"Betonowe lasy mokną wiatr wieje w okno siedzę w oknie i wdycham samotność."

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz