Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 23 września 2012

Paktofonika .

"Wiem, że lubisz, gdy jestem nieobliczalny, lubisz to jak temat łatwopalny. Lubisz kiedy jestem nachalny, wtedy jestem fajny, co?"


"Miałem różne wariatki, ty jesteś wyjątkowa muszę ci przyznac że umiesz zaszokować gorące brawa za to co wyprawiasz w łóżku"


"Inne pozostają w tyle i nazywają kurwą trudno... dla mnie rżniesz się równo jak...sexu bóstwo"


"Kiedy składasz obietnice, później ja łamiesz Nienawidzę Kiedy dajesz słowo później okazuje się ze nie wiesz co to honor"


"Nie mów mamie,że się kochasz w chuliganie,że funduje Ci co weekend ostre melanżowanie"


"Ty nawet nie zadzwonisz nie spytasz 'co tam'. Myślałeś, że co, że Cię kurwa kocham?"


"Niebezpieczny, niegrzeczny, lepszy od tych ułożonych i przewidywalnych"


"Gorąc, tylko ze mną chcesz płonąć A ja z tobą, chcę grzeszyć niegrzecznie co noc"


"Zrobimy wszystko, co jest zakazane Ty będziesz całą moja, ja będę twoim panem"


"Zanim cos powiesz to się dobrze zastanów, Ja nie jestem matołem a to nie jest Pacanów"

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz