Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 24 września 2012

Paktofonika .

życie to teatrzyk, nikt się nie ogląda - każdy patrzy.

życie to nie zawsze droga, na niej róże.

nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili, pokaż że się mylili, nie czekaj ani chwili dłużej..

pierdolę Cię i tak rozejdziesz się po łokciach.

jestem Bogiem, uświadom to sobie, sobie.
Ty też jesteś Bogiem tylko wyobraź to sobie.

to sie okaże, to czas pokaże, tymczasem po głowie chodza mi słowa w parze.
raz, że lubię to robić, a dwa, że kiedy to robię widzę uśmiechnięte twarze.
a to właśnie jest Everest moich marzeń.

dla Ciebie to robię, uświadom to sobie.

dzięki tym, którzy dodają mi odwagi, pozwalają wierzyć mi w to, że jestem Magik.

dziękuję życiu za to, że jest dla mnie wielkim questem.

bądź własną osobą, bądź co bądź sobą, niech twa osoba będzie ci ozdobą,
nie jednorazowo, lecz całodobowo.

bezsprzecznie, nic nie trwa wiecznie.

nie masz co wspominać? lepiej swe życie zmień.

i wiem, że wspomnienie nigdy nie zginie. tak, jak wspomnienie po pierwszej dziewczynie.

jeśli kopiuję to tylko w punktach ksero,
gdy ktoś powiela kogoś, uważam go za zero.

łapię chwilę ulotne jak ulotka, ulotne chwilę łapie jak fotka..

nawet jeśli wszyscy już w Ciebie zwątpili, pokaż że się mylili, nie czekaj ani chwili dłużej.

są momenty, gdy wyobrażam sobie życia lepszego fragmenty.

służę pomocą, nie na każde zawołanie.

życie nasze składa się z krótkich momentów, cudownych chwil czy krótkich incydentów.

wielkie dzięki wszystkim tym, dzięki którym robię te dźwięki,
rozwalam mury, przenoszę góry.

świat schodzi na psy, razem z nim Ty.
wierzysz mi? policzone są Twoje dni.

wszystko ma swoje priorytety, niestety. wszystko ma swoje wady, zalety.
hierarchia wartości, obowiązki, przyjemności.

nie ufam nikomu, kocham tylko tych co na to zasłużyli.

wiesz, co mnie boli ? że w głowach się pierdoli.

połączona paktem przy dźwiękach z głośnika to razem do kupy zwie się PAKTOFONIKA!

HA I PE HA O PE bez reszty oddany.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz